Uggs?! Eller inte...

Publicerat: 2010-11-11 / 23:39:25 | Kategori: Personligt
Jag köppte ett par vinterskor förra helgen och det var tur det annars hade jag inte haft några värmande skor den här veckan. Men jag tror att jag ska köpa ett par till, jag blev plötsligt sugen på att köpa ett par Uggs



eller Moonboots



och inte fan vet jag varför!

Jag har alltid tyckt att de skorna är fjortis skor. 

Roger såg ett par vita Sorel



på euro sko i backaplan dom ser verkligen bra ut och det är dom nog också. Blev lite sugen på dem också men jag tror det blir ett par Uggs. Jag skiter i fjortisarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!