Titta vad jag hittade!

Publicerat: 2010-11-16 / 16:33:48 | Kategori: Bilder

Jag kom på att jag inte hade laggt upp några bilder på min gravida mage så jag satte igång för att leta, tror ni att jag hittade några? nää ingen alls. Jag kommer inte ihåg under vilken mapp de ligger och jag har hundra mappar att leta egenom och det hinner jag inte. Men jag hittade andra bilder som jag tycker om.


Jag på bilden! så här såg jag ut februari 2009.



Jag tror vi försökte cykla, ser ni smulan? hon var bara 11 veckor gammal.



Kväll på Eriksberg.



Samma kväll fast lite tiddigare. Smulan vår söta gumma.



OJ! titta här =)  farmor och farfar så romantiskt, lite suddigt men väldigt mysigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!