Titta in Lanvin på H&M

Publicerat: 2010-11-22 / 23:37:59 | Kategori: Personligt

Jag tittade in Lanvin -Haute Couture videos,den går på reklem också!, jag vet inte vad jag tycker om den. Lite svår att fatta man måste kolla på videorna http://www.lanvin.com/#/en/lanvin-today/lanvin-and-HM/daughter-mother-grandmother Dom är rätt roliga med dom pinn smala tjejerna men iaf när man fattar själva grejen med hans idé att mamma vill ha dotterns klänning som hon har plockat ur mormoderns lådor för att göra om dom till mer haute couture, hmm kan det stämma eller har jag missat något?
Tråkigt för mig som inte har min mormor här som jag kan gå och fråga om hennes gamla klänningar.

Jag vet inte riktigt vad jag ska tycka om Lanvin, lite snyggt lite fult men inget jag går och köper...men ... ?hmm Kanske till nyårs firandet med matchande stora lösögonfransar.

Det skulle vara denna isåfall.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!