Jag såg gubben i halv åtta hos mig!

Publicerat: 2010-11-15 / 20:11:37 | Kategori: Smått & gott min vardag

Aaaah! Jag såg gubben i halv åtta hos mig, ni vet den där gubben som har så mysig gubbröst, han som kommenterar allt.

Roger sa att han hade visats och jag blev helt till mig, jag trodde inte honom men så dyker han upp framför kameran! jag trodde aldrig man skulle få se honom men så är han där bara. Kan det verkligen vara första gången?

Jag tycker han gör hela halv åtta hos mig super.

Förresten han heter Helge Skoog



Kommentarer
Anonym | 2011-04-13 / 21:07:00 |

Kul att man får se honom jag tycker att det är det roligaste när han komentera och säger tokiga saker på Halv 8 hos mig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!