Jag är nervös inför imorgon

Publicerat: 2010-11-21 / 20:57:03 | Kategori: Personligt

Nä efter duschen tog vi den promenaden som jag hade velat ta tidigare idag. Det kändes riktigt bra även om det var pissigt väder men så är det här i Göteborg. Förresten snön är helt borta den försvann under natten.

Imorgon börjar en ny vecka igen och det väntar en jätte spännande händelse. Jag ska på arbetsintervju på dock Teater sesam som producent. Kan ni fatta, roligt va! Jag är jätte spänd över detta och vill så gärna att allting går bra. Det blir min andra intervju på en månad och det är inte så dåligt. Dessutom ska jag söka nio jobb till imorgon =) känns bra. 

Önska mig lycka till!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!