Imorgon är det en vanlig dag.

Publicerat: 2010-11-15 / 23:30:32 | Kategori: Mitt familjeliv
Filip stannade hemma idag om han mår bättre imorgon så ska han till dagis och jag ska till skolan för att läsa matte. Jag hoppas det blir en bra dag imorgon det var det idag iaf. Idag blev jag väckt kl 10 av arbetsförmedlingen, lite konstigt att få samtal från dom men det var bra nyheter dom ringde och talade om att jag ska få en jobb coach. Jag trodde Filip skulle vakna efter mig men han sov 1 timma till, Skönt. När han vaknade var han så glad. Nu sover han för natten, jag ska också lägga mig strax. Sov gott då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!