Ett piller eller sova på matteboken!

Publicerat: 2010-11-09 / 23:07:03 | Kategori: Smått & gott min vardag
Imorgon väntar mig ett matte prov på ekvationer, statisk, lådagram, medianvärde, sannolikhet, trädiagram och en massa annat och det är bara kappitel 1 och 2 i boken. Det är så mycket jag måste komma ihåg och dessutom blandar jag ihop allt.

Jag gjorde ett prov förra veckan på första kappitlet men den fick jag IG på, så typiskt. Jag behöver öva mera men jag hinner inte. Jag går iaf till studiehjälpen i skolan plus att Roger hjälper mig hemma, han är så duktig han kan allt utantill. Jag har sagt till honom flera hundra gånger om att jag vill låna hans hjärna till proven.

Eller tänk om det fanns ett piller man kunde ta innan ett prov som gjorde att man tänkte i siffror eller ännubättre om man sov på matteboken och sedan på morgonen kunde man allt.

Men drömma kan jag iaf =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!