veckans bilder

Publicerat: 2010-05-02 / 20:57:40 | Kategori: Mitt familjeliv
Jag tänkte att jag skulle lägga ut lite bilder från veckan, här kommer dom.



Filip har varit lite förkyld i veckan då trodde jag att
en liten nattmössa skulle hjälpa. Men det gick inte så
bra Filip rörde på sig för mycket.



 
I veckan tog Filip sina första steg med hjälp av sin gåstol. Det var jätte roligt att se hur försiktig han var.
Han andades in tungt en del gånger för att han trodde att han skulle gå omkull. Jag stod och tittade från köket.



   
Här sitter Filip med pappas gamla T-shirt. Den sista bilden får inte pappa se han skulle inte
bli så glad på mamma.




 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!