Vi var där =)

Publicerat: 2010-05-09 / 16:53:57 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag ljög för er igå. Jag och Filip åkte för att titta på pappa när han kom in i mål.
Det var en härlig dag faktiskt med sol och härlig liten bris, det trodde jag inte att det skulle bli. Jag hade med mig kamerna den här gången så jag fick bilder på älsklingen. Filip tyckte det var jätte kul att se alla cyklister det var ännu roligare när han såg sin pappa. Han skulle ha solglasögonen för att se lika snygg som sin pappa.


Roger på väg in i mål, han hade en hög hastighet så jag hann knappt
ta en bild.



Älskling får sin medalj, bra kämpat =)





filip får syn på dom coola solglasögonen och det är klart att han ska ha dom.

 


Cool kille =)






Bra kämpat älskling då nästa är då Nationaltdagsloppet den 6 Juni.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!