Kevins dop

Publicerat: 2010-05-25 / 22:28:37 | Kategori: Mitt familjeliv

Det har varit en regning dag idag igår var det fint väder och jag somtrodde att det skulle vara det idag med men nä så blev det inte.
Vi har följt med mormor på hennes dans träning idag. Hon var duktig det syns att hon har övat in stegen. Hon är lite stel i kroppen i visa rörelser men det gör inet så mycket hon är så söt när hon dansar meningen är att hon ska ha kul och det har hon. 
Nu är det inte långt kvar till Hammarkulle karnevalen jag hoppas att hon är laddad så att hon kan prestera så gott hon kan. Vi kommer vara där för att fota och heja. Nästa år kanske jag kan vara med också.

Förra helgen var det Kevins dop, det var en jätte fin dag och Kevin var så lugn och söt han grät ingenting i kyrkan. Filip däremot han kunde inte sitta stil men gammelmormor satt bredvid och hjälpte till att hålla Fille.
Det blev fina foton som ni kan se här nedan.

Sov gott och dröm sött!

Gammelmormor och Filip




Maria och Kevin












Kevin: "Oh! Måste jag sitta i den här klänningen"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!