rulla upp och ner

Publicerat: 2010-05-13 / 20:41:21 | Kategori: Mitt familjeliv

Hallå! När kommer den varma sommaren då? Hittills har det bara varit regn och blåst och vi är i mitten av maj nu. Jag hoppas verkligen inte att det blir en kall sommar, förra året var det en lagom varm sommar men jag var tjock som fan, alltså gravid och då kunde jag knappast göra något. Jag kommer ihåg att jag skulle bada från en klippa. Tror ni jag kom ner till vattnet då? Nää jag satt kvar där på klippan som en knubbig säl och kunde inte röra på mig. Jag tänkte att jag skulle försöka att rulla ner mot vattnet men nä det kunde jag glömma. Gud vad jag skratta åt hela situationen. Därför hoppas jag att det ska bli en varm sommar så att jag kan bada mycket och rulla ner till vattnet upp och ner om jag vill om det skulle behövas.

Nu är farmor och farfar här. Jätte trevligt, det var länge sen vi träffades och jag tror att vi kommer att ha en mysig helg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!