Matildas kalas

Publicerat: 2010-05-01 / 22:17:18 | Kategori: Mitt familjeliv

Nu har vi kommit hem trötta som fan men vad vi har haft kul den här helgen och ännu är den inte över. Men imorgon ska vi ta det lugnt och vila. Filip har somnat och det är så skönt för att då kan vi få en lugn stund för oss själva innan vi går till sängs.

Idag var vi på kalas och igår var vi ute tillsammans med några vänner till Hilda och Amanda. Det blev en lyckad kväll vi stack till Sticky Finger för att dansa där vi stannade tills vi inte längre kunde stå på våra fötter. Jag hade hoppats på att ta en massa bilder men så blev det inte. Jag tog med kameran men jag hade glömt att den var sönder. Filip råkade slänga den på golvet förra veckan när vi fira morfar och då gick locket till batteriet sönder, nu kan man inte längre stänga den. Jobbigt värre för oss vi har ingen garanti på den längre. Som tur är går det att ta kort med den i alla fall.

Men idag på Matildas kalas tog vi lite bilder med min mobil. Filip var som vanligt jätte tjusig med snygga ljusa jeans och skjorta. Till en början var han lite reserverad där var bara tjejer som ville pussas hela tiden. Dessutom smällde tre ballonger bakom honom vi kan säga att han nu är skit rädd för ballonger, han vill inte se en enda ballong nu längre, min stackars lilla sötnos.

Jag lägger upp några bilder så att ni kan se hur trevligt vi hade det.


Födelsedags barnet Matilda får en pressent av Filip.


Dom hade gjort jätte fint här i mitten skulle tårtan komma att stå.


Filip får pussar av Ilina.


Filip gillade piñatan han var där ed morfar och rörde
vid den flera gånger.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!