Nya Smulan =)

Publicerat: 2010-05-20 / 19:22:06 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag trodde att åskan och stormen hade kommit men nä det var inte så. Solen skiner jätte mycket, helt underbart. Idag har det varit fullt upp, Filip har varit pigg och glad hela dagen men just nu sova han. Han har haft en dålig natt igen det kan vara att han har mycket snuva, det har jag med. Hoppas att vi inte blir förskyllda nu när vi ska åka iväg till farmor och farfar imorgon.

Tidigt idag sprang jag iväg med Fille ner till A-blommor en affär som ligger precis runt hörnet, det var nämligen rea där idag. Vi köpte två gröna växter för 70 kr, ett bra pris eller hur. En annan sak som vi har gjort idag är att vi lämnade smulan på trim/frissan, hon blev bedårande. Hon ser ut som en annan hund t.o.m. Filip reagerade.

Härlig kvällssol,min nya växt som jag velat ha ett tag och idag kunde jag
köpa den på rea.



Smulan då



Smulan nu


lite skillnad va!? hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!