Min Herman är i ungnen

Publicerat: 2010-05-07 / 17:39:34 | Kategori: Smått & gott min vardag

Idag är det den 10:de dagen på Kakan Herman receptet. Snart kan vi äta upp honom just nu ligger han i ungnen och ska ligga där i 45 min sen får jag se om han är lika god som Christinas Herman.  

Jag kan säga att det är en rätt mäktig kaka med hur många saker som hellst. Det skulle vara Hassel nötter, Rivna äpplen en massa choklad och kanel.







Här blandas Herman med resten av ingredienserna.

Vill du starta en Herman kaka =) börja då att blanda

2dl mjöl
2dl mjölk
2,5 dl socker

låt honom jäsa en dag sen är det bara att följa receptet, väldigt trevligt måste jag säga. Det är som att ha en låtsas vän som man senare kan äte upp.



Det blev en flopp!
Min Herman blev inte god, usch blää, jag la in kakan i ungnen igen och efter någon dag då kom Roger och brände ihjäl Herman kakan av misstag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!