Älskling laddar inför Hisingen runt

Publicerat: 2010-05-09 / 00:00:10 | Kategori: Mitt familjeliv

Min älskling laddar inför Hisingen runt, det är ett motons lopp på cykel som är 108 km. Jag säger det bara jag hade inte gjort det iaf inte i regn och rusk men han gör det, duktigt mycket duktigt av honom!
Tyvärr kommer inte vi att närvara när han kommer i mål men jag var där förra året då låg Filip i magen.

Jag lägger upp några bilder från idag och förra årets lopp.

Lycka till älskling =)

Hisingen runt 2009, den enda bilden vi har =( jag tror att det var så att jag hade tagit med kameran utan batteri så typiskt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!