På jobbet

Publicerat: 2010-03-13 / 23:48:01 | Kategori: Smått & gott min vardag

Vilken dag, suck. Idag har jag jobbat på ålderdomshemmet. Det var första passat på nästan ett år och jag kan inte fatta att det var så mycket förändringar på jobbet. Dom hade byggt två nya rum och fått en ny personalrum som var mysigt men det var sorgligast av allt var att det var många utav dom gamla boenden som hade gått bort. Vad fort det kan gå ibland.

Nu är det tänkt att jag ska jobba där någon vecka på sommaren och nu till en början ska jag gå som timvikarie. Det blir tufft med tanke på Filip och att jag är trött för det mesta. men jag får göra en ansträngning jag behöver lite extra cash. Min föräldrapenning är ju inte så hög nu, trist. Min prins är stor nu och klarar sig utan mig.
Nu är det bara att köra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!