Tror ni att våren är här?

Publicerat: 2010-03-24 / 19:03:08 | Kategori: Smått & gott min vardag
Det tror jag. All snö är borta nu är bara gruset kvar i gbg hoppas dom sopar bort det snart för att då känns våren och sommaren mycket närmre. Jag såg nyss att GP hade gjort en tabell och en liten artikel med rubrik "Äntligen - nu är våren här". Det såg lovande ut måste jag säga. Hoppas att vårtecken dyker upp runt hörnet av mitt hur snart. För att jag står snart inte ut längre.



Tabell som GP gjort. 

Gå in och rösta vet ja!



Förresten ni har väl inte glömt att det blir Sommartid på söndag!!!

 

Kommentarer
/T | 2010-03-30 / 23:52:59 |

fin blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!