Om mig

Publicerat: 2010-03-02 / 12:08:29 | Kategori: Smått & gott min vardag

Jag är en glad tjej med en liten familj som består av Filip, Roger och vår söta hund Smulan. Filip är nog den finaste och gulligaste av oss alla, vår son är 7 månader och är så good att det inte är sant.

Roger är min underbara pojkvän och jätte fin pappa till Filip. Den glada tjejen är jag, Carla och får jag lov att presentera min familj som håller mig fullt upptagen under dagar, kvällar och faktist under natten också, när det gäller Filip iaf.

Jag för det mesta är trött men helt uppslukad av mamma livet med ett brett leende på läpparna.
Här på bloggen kan jag iaf få den lila tid som jag annars inte hittar någonstans. Jag lovar er att det kan vara nästan  till omöjligt att hitta en tid till att skriva om mitt liv och funderingar som rör sig i mitt huvud.
Om vi säger så här, jag ska göra så gott jag kan för att det är verkligen det här jag vill och behöver.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!