Nu är dopet planerat

Publicerat: 2010-03-06 / 21:20:20 | Kategori: Smått & gott min vardag
Vi var på information om dopet i fredags, vi fick veta hur uppläget kommer att vara och vi fick välja vilka psalmer vi ville ha med. Vi valde bl. a en psalm som har med vårdagjämningen att göra med tanke på att det är denna dag som Filip döps.
Det verkar bli ett väldigt fint dop. Vi är jätte glada över att vi har valt att döpa Filip det är tradition i vår släkt och för att vi vill välkomna vår son med lycka och glädje. 

Men nu är det dags att tänka på vad man ska ha på sig! Jag har beställt två klänningar på  och jag hoppas att dom hinner komma innan dopet annars vet jag inte vad jag gör!
 Det blir säkert att shoppa på istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!