Leksaker överallt

Publicerat: 2010-03-11 / 12:11:43 | Kategori: Smått & gott min vardag
Hmm jag kom på en grej. Igår tröttande jag på att Filips leksaker ligger överallt. Verkligen överallt. I sovrummet, i vardagsrummet i köket och i hallen.

Jag funderar på hur det kommer att vara när han blir större och kan släpa på allting själv. Nu är det vi som släpar på allt för att han inte ska uttråkas och börja böla. Egentligen vill han inget annat än att vara på golvet, ligga på mage och sedan för att bli trött på det. Då kommer mamma med en söt liten leksak för att Filip ska bli glad =D.

Sen går vi därifrån och ja så klart, vi lämnar leksaken och vipps finns det leksaker överallt.

Kvällen kommer och då är det dags att plocka ordning.

Han är ju så söt när han leker med lekisarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!