Inköp till dopet

Publicerat: 2010-03-12 / 11:31:25 | Kategori: Smått & gott min vardag

Idag är jag trött. Inte så konstigt så har det varit i några dagar. Trött Trött Tröttast det är jag.
Men iaf idag ska jag på stan med gullungen och gullungens blivanda gudmor, Ana. Det ska bli kul, vi ska handla in till dopet. Jag hade tänkt att vi skulle köpa lite dekoration till bordsdukningen som t.ex siden band eller liknande till besticken. Jag har även tänkt på att köpa tulpaner men det gör jag nog dagen innan. Åh! men det viktigaste av allt, jag måste köpa en fin gästbok. Det kommer att vara roligt för Filip att läsa när han blir stor. Sen kommer det säkert att bli andra inköp.

Förresten, jag har bestämt mig för vilken klänning det blir. Jag valde klänningen från Bon Prix den som visas här under. Den är jätte fin.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!