Veckans bilder

Publicerat: 2010-06-07 / 18:26:35 | Kategori: Bilder


Här är Filip på väg att somna med sin panda. Pandan har blivit hans
favorit gossedjur, Filip älskar att smeka pandan för att den är så mjuk.
Annars brukar Filip att dra mammas hår då istället får han pandan för
att det går ju lika bra.



Titta så gulligt gullungen har somnat. Pappa stod och tränade vaderna
en stund och då somnade Filip. 



Jag var bara tvungen att tag ett foto på smulan. Hon verkade lite
annorlunda den här dagen men jag vet inte riktigt vad det var.



Lite roliga bilder.



För länge sen hade jag en idé om att hänga upp den här filten som är handtillverkat i Bolivia. Men det var bara det att vi var tvungna att göra en ram först. Det gick en tid och jag glömde bort den. Men förra veckan då vi var iväg för att köpa vägg färg då äntligen köpte vi två långa trä lister. Då hjälpte min älskling mig med att sätta upp den. Det var min idé men min älskling verkställde den. 



Resultatet blev jätte bra den passar hur bra som helst i hallen. Jag älskar färgerna.


Kommentarer
Nicolayingelin | 2011-07-04 / 15:52:38 | http://nicolayingelin.blogh2o.com

Very interesting site --- quite informative


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!