Dåligt samvete

Publicerat: 2010-06-04 / 12:11:13 | Kategori: Mitt familjeliv

Izabel från Bräcke ringde nyss hon frågade om jag ville ta ett kvällspass idag. Jag sa att det var fredag och att jag inte kunde jobba, vilken lögnhals jag är. Jag blir ledsen och besviken på mig själv det var ju inte sant. Sanningen är att jag hellre är ute i solen med Filip och har kul.
Hade det låtit bättre? tror inte det. Men herre gud jag jobbade i onsdags och jag kanske jobbar på torsdag nästa vecka. Jag har bara dåligt samvete för att jag sa nej till ett pass idag. 

Nu vaknade Filip måste springa till honom.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!