Inspiration till Filips rum

Publicerat: 2010-06-14 / 11:49:22 | Kategori: Mitt livs anda

Vi hade besök av farmor och farfar i helgen och nästa helg är det våran tur att åka till dom. Då ska Roger cykla Vättern runt, tanken är att vi ska åka till Motala för att se när han kommer i mål.  
Sen har vi faktiskt hunnit måla klart i Filles rum det blev ljusgröna väggar och en blå väg. Nu ska jag måla moln, en giraff och en liten elefant på den blåa väggen. Vi får se hur det går, det är första gången jag målar på vägg nämligen. Fiskdammen är hos mamma och är nästan klar.


(Hittade bilden på nätet.)


Jag såg ett mysigt barnrum ur skönahem och blev inspirerad. Nästa gång blir det att köpa sänghimmel från Ikea, flygplan har vi redan men vimplarna får jag väl leta någon annanstans.


Ur skönahem



Kommentarer
Anonym | 2011-04-14 / 15:13:16 |

Hej! Hittad till din blogg via Google .. Är på jakt efter ett flygplan , liknande det som finns på bilden. Läste att du skrivit att du har ett sådant. Var har du köpt det?



Tack på förhand !

// Frida :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!