Tänka sig att tiden skulle gå så fort!

Publicerat: 2010-06-28 / 10:47:26 | Kategori: Mitt familjeliv

Åren bara rinner iväg och vad gör man? jo, man försöker leva ett så gott liv så möjligt. Jag kan säga att jag är jätte glad över det liv jag har och att alla dom jag älskar alltid finns hos mig när jag behöver dom. Idag fyller jag 24 år och det är den underbaraste dagen på hela året, varje år! Dagen jag fyller år tänker jag alltid på min mor. Det är tack vare henne som jag finns och lever här i Sverige. Hon ville att jag skulle ha det bra och gjorde allt för att jag skulle få en fin uppväxt utan större bekymmer.  Hon har verkligen lyckats för att bättre än så här kunde jag inte ha det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!