Saknar en mamma kompis

Publicerat: 2010-06-09 / 15:41:32 | Kategori:

Jag skulle vilja bli vän med alla ensamma mammor som går på Nordstan. Idag var vi en sväng till 3 butiken i Nordstan, min mobil har nämligen gått sönder och den här gången har inte Filip något med det att göra.
På väg ut från butiken hade jag en sån lust att stanna till på ett café för att mysa och snacka en stund men med vem? Filip kanske… nä det går ju inte så bra.
Visst är det mysigt och trevligt att bara jag och Filip tar en fika ihop men jag saknar en kompis mamma. Jag har många goda vänner men ingen utav dem är mammor än, kan de inte skynda sig att bli mammor? så farligt är det väl inte?! =P
Därför säger jag att jag skulle vilja bli vän med en utav de ensamma mammorna i stan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!