Desser till imorgon, sommartårta och jordgubbar doppade i choklad

Publicerat: 2010-06-24 / 21:55:50 | Kategori: Mitt familjeliv

Sitter och funderar på vad jag ska ta med som midsommar dessert till mamma imorgon. Hon sa att hon skulle fixa med maten, snällt av henne, och jag skulle då fixa desser. Jag trodde att det skulle vara lätt men det finns så mycket att välja mellan. 

Nu när jag klickar runt på nätet hittar jag en massa gott men det godaste är oftast med gelatinblad tycker jag. Men jag är så rädd för gelatinblad, jag tycker det verkar så krångligt att baka något med gelatinblad.

Det lutar iaf åt sommartårta med jordgubbar och jordgubbar doppade i choklad.

Hoppas att ni alla får en härlig midsommar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!