Hemma igen!

Publicerat: 2010-06-21 / 11:03:21 | Kategori: Mitt familjeliv
Helgen gick bra förutom att Filip blev sjuk =( han fick feber och hosta, jätte mycket synd om min Filip. Natten till idag gick bra vi fick sova men jag är fortfarande trött, det kommer att tag ett par dagar innan jag är återställd. 
Idag ska jag hämta min mobil telefon och jag ska även börja nya p-piller. Det blir späna, jag får väl se om jag har fått en ny eller om jag måste köpa en ny.
Jag måste bara säga det att roger cyklade hela vätternrunt, väldigt duktigt av honom. Han får en stor stor stjärna av oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!