Har att göra

Publicerat: 2010-06-01 / 15:09:27 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag måste berätta att nu äntligen har vi börjat måla i Filips rum. Igår målade vi ena väggen ljusblå och jag har även börjat med en fiskdamm som jag ska ha på Filips kalas. Jag har haft idén om att göra en egen fiskdamm länge för att jag hade sett en fiskdamm på babyshop.com men jag tyckte att den var lite för dyr då bestämde jag för att göra en egen och det har jag gjort nu. Men den är inte riktigt klar jag har klippt ut alla fiskar nu måste allting sys fast. Undra hur det kommer att gå för att det är ganska mycket pill. 
Väggen i Filips rum har jag också planer på, på den ska det var en giraff och jag ska ha moln och gräs jaa ni hajar en del att göra. Målet är att det ska vara klart innan Filips ett års dag det blir våran present till honom. 





Här är fiskdammen för 349 kr + frakt -  babyshop.se.



Här är min fiskdamm som totalt går på 120 kr.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!