Hammarkullen karneval

Publicerat: 2010-06-01 / 14:44:31 | Kategori: Bilder

Här kommer bilder från karnevalen det blev en lyckad dag förutom att Roger glömde nappen till flaskan så att vi fick åka hem tidigare men det gjorde inget. Filip låg och sov under hela karnevalen tack vare hörselskydden utan dom hade det inte gått att vara där.
Min mamma var jätte duktig jag blev impad jag trodde inte att hon kunde. Fel av mig. Hon är så söt och fin jag älskar henne så.  

Morfar och Filip



Sergio en vän till mig dansar Caporales



Mormor dansar Caporales - Machas



Mirna



Mirna och moster Schirley



Sabina en vän till mig dansar Tobas på bilden.


Min älskling är på väg att somna.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!