Bra dag att blåsa blåsbubblor på

Publicerat: 2010-06-01 / 14:14:54 | Kategori: Mitt familjeliv

Underbart väder i Göteborg idag, förra veckan köpte vi blåsbubbel grej till Filip men det blir att mamma blåser och pappa också. Hehe även om han inte vill erkänna att det är roligt. Filip tycker att det är lite läskigt med bubblorna som går sönder när dom kommer emot honom. Men nyfiken är han allt och jag tror att han tycker det är roligt iaf. Jag tycker det är askul haha. När jag var liten blåste jag bubblor om somrarna och ibland gjorde jag det även inomhus då blev inte mamma så glad. Jag måste erkänna jag kan inte låta bli att göra det här hemma heller men det vill inte pappa tråkmåns.

Så idag satt vi på Kvilletorget och blåste bubblor med Fille, jag passade även på att sola benen, Filip hade sin coola nya keps på sig, han är så söt i den coolingen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!