Vår gullunge blev ett år idag.

Publicerat: 2010-07-23 / 22:24:06 | Kategori: Mitt familjeliv
Nu har det gått ett år sen du kom till världen =) tiden den har gått fort och den kommer att gå ännu fortare nu. Jag har haft ett underbart år med dig, min stjärna, min lycka, mitt allt. Du har rövat bort mitt hjärta och min själ och det är allt jag önskar för att du är så fin och lugn, en mycket duktig kille är du min Filip.

Vi har firat dig idag med släkt och vänner och vi har haft allesammans roligt, du var lite trött och ängslig för att det var mycket folk kring dig men du var en stjärna som tog det så fint.

Pappa och mamma, vi,  älskar dig så mycket du enar oss, det är din mening med livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!