På BVC med Filip

Publicerat: 2010-07-05 / 00:02:05 | Kategori: Mitt familjeliv

Förra veckan var vi på BVC då skulle läkaren undersöka Filip och han skulle få två sprutor. Usch och bä tycker jag, om det är något jag inte klarar av är när Filip ska få sprutor. Jag vill hellst inte hålla honom för att jag är säker på att jag kommer att ta honom där ifrån, därför får pappa hålla i filip istället. Men oftast går det fort, Filip gråter en skvätt men sen så är det bra igen. 

Det som var intressant för Filip var när läkaren skulle lyssna på hjärtslagen. 





Filips vikt: 10.130 kg
Filips längd: 76 cm

Filip har växt 2 cm sen sist den 17 Maj.

Det går bra för oss ! =D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!