Min födelsedag

Publicerat: 2010-07-04 / 23:44:11 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag fick en härlig födelsedag i år, jag var hos hilda hela dagen vi åt gott och pratade en hel del. Det var ett tag sen som vi träffades så vi hade lite att skvallra om. Alltid lika kul. 
På kvällen varAana och min mosters familj bjuden till mamma och där skulle jag också vara. Min mamma hade frågat mig om jag önskade att äta något speciellt den dagen men jag sa att jag inte visste.  
Som vanligt tycker jag att det är svårt att komma på vad man önskar sig och vad man vill göra just den dagen man fyller år, oftast flytter allting på som en vanlig dag förutom att man känner sig uppskattad och det är väl det som är poängen. Men min mamma kan överraska mig, hon hade gjort en jätte fin smörgåstårta. Jag förstod inte när hon hade hunnit göra den, dagen innan hade vi varit hos henne till sent på natten, det bettyde att hon lagat den efter att vi hade åkt hem. Hon är så duktig min mamma och jag som älskar smörgåstårta, jag var verkligen jätte glad. Hon hade kommit på vad jag önskade utan att jag själv visste om det.



Jag , Filip och Hilda.



Här är vi.



Min mamma och jag, bilden blev lite skakig.



Ana och jag .



Tia och jag.



Smörgåstårtan mamma gjorde till mig och alla andra fick bara en liten bit =P.



Min Rebecca alltid lika fin på bild. 



Filip försöker att pussa mig. Han är så goo han bits med sina små tänder när han ska pussas. 


Det var min fördelsedag det, Förresten av Ana fick jag två stycken ljuslyktor från Indiska som jag hängt upp i köket nu, dom är jätte fina. Av min tia fick jag en liten bricka med olika storlekar på skålar som passar perfekt för tacos, det var precis vad jag behövde. Av mina älsklingar fick jag två bunkar som jag velat ha länge. Mamma och pappa sa att dom skulle betala min a glasögon. Bättre än så kunde dte inte bli.
Jag är jätte glad.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!