Filips första dopp

Publicerat: 2010-07-05 / 00:33:55 | Kategori: Mitt familjeliv
Igår badade vi, äntligen! Jag trodde nästan att jag inte skulle få bada denna sommar. Vädret har inte varit det bästa och jag är sån som badar när det är helt vind stilla och mycket sol, hellst 28 grader i luften och 19 grader i vattnet. När jag var mindre hoppade jag i vattnet under vilka väder förhållanden som hellst menjag har gått och blivit med medveten eller tråkigt vuxen.

Min Filip håller med mamma i år, han tog sitt första dopp och han kände att det var lite kallt men ja någonstans kunde man se att det inte var så illa. Sanningen är att vattnet var alldeles underbart, efter ett tag blev det behagligt varmt. Nästan så att jag inte ville upp.

 



Jag var tvungen att filma vår gullunge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!