Snart är det nyår!

Publicerat: 2010-12-30 / 22:06:26 | Kategori: Smått & gott min vardag
Jag fattar inte hur fort tiden har gått, vi satt och räknade ut att Filip blir 2 år om sju månader! ok sju månader är kanske mycket men tiden går jätte fort och snart är vi där. Skrämande men underbart.

Imorgon natt börjar det nya året 2011, jag har köpt jätte fina lösögonfransar som jag ska ha på mig. Kommer ni ihåg att jag skrev om den Lanvin klänningen, ja det blir ingen sån tur det för att den var inte alls så fin som jag trodde. Jag tar istället en klänning jag hade på mig när min moster gifte sig, en rosa klänning, jag har köppt en svart broderad tygg topp till. Jag kan inte riktigt förklara men det ser säkert bra ut =) det kommer kännas extra med där lösögonfransarna till.

Bilder får ni längre fram!

Gott nytt år på er alla!



Så här såg vi ut nyårsafton 2007.

Kommentarer
Elin | 2010-12-31 / 00:09:36 | http://ejjson.blogg.se/

sv; haha ja, man kan ju alltid hoppas ;)

så fina ni är!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!