Karolinas bröllop

Publicerat: 2010-08-09 / 20:52:06 | Kategori: Bilder

Karolina gifte sig för en vecka sen, jag satt här och funderade på hur länge sen det var men när jag tänkte efter var det inte alls länge sen, Bara en vecka! jag trodde det minst var två. Roger har börjat jobba igen och hemma är allting som vanligt. Filip och jag försöker få in rutinerna igen det går faktiskt bra förutom att jag tycker vi sover mycket. Idag sov vi till kl11 det kändes jätte skönt men dagen blir så kort och det är tråkigt.

Jag lovade att lägga upp några bilder, här kommer dom.











































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!