Mormors födelsedag!

Publicerat: 2010-08-18 / 10:38:29 | Kategori: Mitt familjeliv

Hej hoppsan!
Det var länge sen jag skrev på bloggen, synd, mycket synd. men sanningen är att jag faktiskt har haft lite att skriva om, det har inte hänt så mycket förutom att Filip har tre tänder på överkäken nu. Han ser lite rolig ut för att tänderna växer som tripp trapp trull så att han ser ut som ett litet troll och dessutom så ramlade han och slog sig här om dagen riktigt illa han har en fruktansvärd ful blåmärke precis under ögat.

Något annat som har hänt är att igår fyllde mormor år, vi var hos henne och åt god middag och jag duktig som jag är gjorde en tårta till min lilla mamma.


Mamma skulle blåsa ut sitt ljus och då fick Filip vara med och blåsa.


Tia och Josè


När vi sjöng Ja må hon leva! blev Filip så glad att han började klappa
händerna och dansa.




Mamma fick blommor av Rebecca och det tyckte hon skulle dokumenteras.
Rebecca ville nämlingen också vara med på Bild.


Mammas lilla kalas blev lyckat. Men om några helger ska hon få en överrasknings fest och den vet hon inte om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!