God morgon!

Publicerat: 2010-08-25 / 09:36:27 | Kategori: Mitt familjeliv

Varför gick Filip upp så tidigt? Han gör juh mig bara trött och då tappar jag tålamodet och då går allting åt skogen. Nä men vi kommer helt enkelt inte överrens när vi är trötta båda två, vi borde gå och lägga oss igen men jag tror inte Filip går med på det. Vi får gå och handla lite smör och grädde. Jag ska laga korvstrongaloff, är det så man skriver? eller är det korvstråganoff. hmm? aja, Filip tycker om det iaf och det är gott som matlåda.
Jag ska jobba idag också från 14.45 till 20.45 lite segt och dessutom är det bara 5.50 tim men något är det iaf.

Nu ska jag klä oss varmt så att vi kan sticka ner till affärn, det är kallt här i gbg 16 grader ute och 21 inne egentligen skulle jag vilja ha det 23 grader inne för att jag blir så frusen. usch usch nu är hösten här på riktigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!