Filips 1 års kalas

Publicerat: 2010-08-09 / 21:23:35 | Kategori: Bilder
Min pojke har fyllt ett år och vi gjorde ett jätte kalas till honom med piñata och fiskdamm och allt.
Till en början gick allting jätte bra men så blev Filip trött och han orkade med så mycket folk, för att det var ganska mycket folk som mamma hade bjudit in. Om allting hade gått lite fortare så hade Filip inte blivit trött men egentligen kan man inte heller be om så mycket, trotts allt blev han juh bara 1 år.
Han är fortfarande min bebis, ibland kan han få vara lite stor men inte för stor.




































































Det var det alla bilder, ganska många va! Ja just det, Det blev inga bilder på när barnen fiskar. Varför vet jag inte kanske för att det var jag som var bakom fiskdammen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!