veckan som kommer och veckan som varit

Publicerat: 2010-04-18 / 13:31:10 | Kategori: Mitt familjeliv

Jag vill skriva något på bloggen, men ibland kommer det inte bara. Då är det nog inte meningen heller.
Jag kan iaf säga att lilleman mår bättre nu och att jag har haft mycket att göra i veckan. Veckan som kommer har jag inget planerat =) skönt. Jag kommer att gå ut med Filip en hel del, ta en fika med Hilda om hon kan. Ja just det! på tisdag kommer Christina och hälsar på. Vi har inte träffats på två år. Vi har nog mycket att prata om och hon ska faktist träffa Filip och Roger för första gången. Konstigt att hon inte träffat dom tidigare ? ! tiden går så fort att man inte hinner med allt.
Men titta jag hade visst saker att se fram emot, vad härligt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!