Från vintage klänningar till bröllop pirr

Publicerat: 2010-04-28 / 13:21:56 | Kategori: Mitt livs anda

Efter frukosten idag fick jag en lust att leta efter vintage klänningar på nätet. Jag hoppades på att jag kunde hitta en någorlunda fin klänning. Jag googlade lite grann och av en slump hamnade jag på junebugweddings.com. En jätte bra sida med en massa gott och blandat om vintage och bröllop. När jag klickat runt en stund fick jag en pirrig längtan till mitt bröllop. Inte för att vi har planerat den eller så, men jag önskar att jag någon dag får chansen att planera den dagen. Det skulle vara så kul och spännande. 
Junebugweddings.com gav mig en massa idéer om t.ex. hur slöjan kan se ut och även om små detaljer mer får ni se på bilderna jag lägger upp. Junebugweddings.com är absolut en sida man ska titta på!



En skylt som visar vart bröllopet äger rum är en liten
rolig ide.



En annan tokig ide kunde vara som den här =)



Titta så vacker! jag tycker den ser ut som choklad och vit choklad
man vill bara äta upp den.



Jag älskar blått och det här är verkligen jätte fint. Lätt att jag skulle
tänka mig pryda kyrkan så här.



Fina slöjor, också något som jag drömmer om.



Det finns säkert mycket mer att drömma om. Men detta var ett smak prov.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!