Klassiska vårskor

Publicerat: 2010-04-19 / 13:06:20 | Kategori: Smått & gott min vardag

Jag har funderat på en sak, på vårskor!  Det är dags att köpa ett par sköna skor till sommaren och den här varma våren. Jag tittade på Gomorron Sverige och där visade de ett par skor som verkar vara rätt sköna och inne för den här sommaren. 
Något som är nytt för sommaren är den nya varianten av träskor för tjejer. Den har nämligen fått en högklack och blivit lite mer fräck och fin i stilen. Dom finns i olika varianter och märken. En annan vårsko är textilskor, det är en lite enklare sko med en gummi sula. Dom finns också i olika färger och tyger.


 För att man ska kalla en träsko för träsko, skall framsulan vara av trä och klacken skall också vara av trä.


Sommarens sko för killar är faktiskt seglarskor. Den här gången är den inte lika tråkig, den finns i olika färger. Något annat som är hett och snyggt i sommar är espandrillos och de finns för både tjejer och killar.

Här är den kända seglarskon, finns i gladare färger bara man letar. 


Här är ett par espandrillos.

Alla dom här skorna har varit inne förut och därför tror jag att det kan vara en hit det här året också.

Ett tips till alla killar!
Det är inne med smala byxor till espandrillos.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!