Längtar till en rolig förfest

Publicerat: 2010-04-10 / 23:09:12 | Kategori: Mitt familjeliv

Vi var hos mormor idag och åt middag. Hon bor nära Eriksberg och jag hade tänkt att vi kunde ta en promenad dit, passa på när solen är framme. Tyvärr blev det inte så då morfar inte mår så bra han har huvudvärk och lilleman är inte helt frisk från sin förkylning än.  
Det blåste kallt trots att det var jätte soligt och molnfritt. Det hade faktiskt gjort det svårare för dem båda att gå ut.

Dagarna håller på att bli jätte härliga och det känns som om sommaren närmar sig med storm steg, tror jag iaf.
Jag får inte glömma att vi faktiskt bor i Göteborg och här kan vädret variera från dag till dag. Med tanke på att jag har varit hemma med Fille i snart ett år så har jag ett extra sug på en rolig förfest med vänner man tycker jätte mycket om. Vi skulle kunna sitta och snacka en massa skit och lyssna på en massa bra musik.

Än så länge får jag och min lilla familj ta det lugnt och vänta in den varma sommaren hemma i soffan 
MEN snart gäller det.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!