Träningsverk i hela kroppen

Publicerat: 2010-04-13 / 11:51:48 | Kategori: Smått & gott min vardag

Efter träningen igår kände jag att jag skulle gå sönder helt. Jag kämpade som en oxe på dom den där maskinen.
Men det var roligt och jag kände att jag behövde det, det var inte bara jag som svettades där inne i salen. För att vara nybörjare tyckte jag att jag gjorde bra ifrån mig.

Idag har jag vaknat med värsta träningsverk i hela kroppen, verkligen hela kroppen kan ni förstå att på morgonen idag så kunde jag knappast få upp ögonlocken, så ont gjorde det! hehe

Snart ska jag iväg till jobbet jag få väl se hur det går. Antagligen blir jag inlagd bredvid Edit som är 87 år gammal och har lika ont som jag.

Men glad är jag iaf =) Filip verkar må bättre förutom att han hostar en massa men alltid med ett leende på läpparna. 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!