På Lokal med Hilda

Publicerat: 2010-04-23 / 09:02:33 | Kategori: Smått & gott min vardag

Det var jätte trevligt igår när jag träffa Hilda. Vi var på Lokal en pub vid domkyrkan. Det var första gången vi var där och det var jätte mysigt och människorna var hur trevliga som helst. Det kändes som hemma. Vi ska absolut tillbaka men tyvärr så kommer dom att lägga ner Lokal. Vi tänkte att vi skulle tillbaka på bar tömning om dom kommer att ha det.



Innan vi gick till Lokal var vi på Mc Donalds, Hilda
var hungrig.



Dom hade rosor på Mc Donalds, Brukar dom ha det ?



Så här ser hjulet ut från Kungsportspaltsen.



När jag tittade på menyn såg jag att dom hade anka
Jag tänkte att det måste jag smaka så jag beställde det.



Anka stick var jätte gott, det måste jag äta igen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!