Morfars fest

Publicerat: 2010-04-26 / 13:00:09 | Kategori: Mitt familjeliv

Min mamma ordnade meden en överraskning fest för pappa i lördags kväll. Jag trodde att han hade kommit på det. Men nej han hade inte förstått något. Han trodde att han skulle vara min moster tolk den kvällen. Hon lurade honom till ett såkallat möte med områdes förening som hon är med i, han gick på den hårt.

Vi stod alla 20 personer i mörker när han kom in i lokalen, han blev så paff. Det var jätte kul att se hans reaktion. Roger undrade om han skulle palla det med tanke på hans sjukdom. Men det gick bra. Det blev en lugn och rolig fest. Vi dansade lite grann jag hade velat stanna längre men vi var tvungna att åka hem, smulan hade varit ensam för länge.

Det var en trevlig kväll med tårta och mat. Nästa lördag ska vi på ett barnkalas som Filip är bjuden på. Och det är faktiskt hans första kalas. Det ska bli så kul.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!