Min vårjacka!

Publicerat: 2010-04-14 / 21:57:18 | Kategori: Smått & gott min vardag

Jag har tagit på mig min nya vårjacka. Den är super härlig, jag tycker den är perfekt för det här vädret om man har en tunn tröja under annars kan det nog bli lite kallt. Jag köpte den på Ellos och finns att köpa fortfarande. 

Jag har annars svårt för att hitta en jacka som jag tycker väldigt mycket om men den här är precis så som jag önskar, den är klockformad och jag älskar det. Den täcker rumpan och det är bra tycker jag, då slipper jag visa den =P, den är ganska vidd nedtill och är figurformad upptill vilket ger en fin form på mig. 

Köp den om du tycker den är fin. Den passar säkert även dig!


   







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se - allt om bloggdesign!